الاثنين، 16 نوفمبر 2015

اغنية انا والاشواق كامله

كلمات الأستاذ : السر دوليب
الحان وآداء الفنان : محمد ميرغنى 

انا والاشواق فى بعدك.. 
بقينا اكتر من قرايب..
مابنغيب عن بعض ابدا.. 
زى اعز اتنين حبايب..
انا والاشواق..

وكنت فاكر الشوق يغيب..
لحظه واحده عن فؤادى..
ومع الزمن إتلاشى وجدى..
قلبى يسلاك فى بعادى..
وشوقى قال لى مستحيل..
مره يتحقق مرادى..
ولازمنى زى خلى الوفى..
واصبح حبيبى الما بعادى..

اى لحظه بعيده عنك.. 
وضايعه من ايام زمانى..
وكل يوم كان لى فى قربك..
اتمنى لو احياه تانى..
وروحى لو غنيتها ليك.. 
مابتصور مااعانى..
وشوقى ابلغ من غنايا.. 
وحبى اسمى من المعانى..
انا والاشواق..

كم رساله ياحبيبى بسطرها..
اشكى ليك بالبعد ياناسينى..
واحلي كلمه منى ليك بضمنها..
وباقه من شوقى وحنيني..
بين حروفها اشوف خيالك..
وإنت تتبسم لعينى.. 
وقبل مااختم سلامى..
بتمنى لو ردك يجينى..
انا والاشواق..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق